Haber

Tepe Servis Kart dört önemli yönetim sistemleri sertifikasına layık görüldü

Bilkent Holding’in %100 yerli sermayeli kurumsal hizmet şirketlerinden Zirve Servis Kart Hizmetleri A.Ş, her biri çok değerli dört idari sistem belgesi almaya hak kazandı. Bu başarı hakkında konuşan Zirve Servis Kart Hizmetleri A.Ş. Genel Müdür Recep Güray Kutlu, “Bu başarının müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetlerin kalitesini bir kez daha kanıtladığını ve onlara güven verdiğini düşünüyorum” dedi.

Bilkent Holding’in kurumsal hizmet şirketlerinden biri olarak faaliyetlerine devam eden ve yüzde 100 yerli sermaye ile kurulan Zirve Servis Kart Hizmetleri A.Ş. Bilkent Holding fiyatlarına verdiği değeri, yönetim sistemlerindeki kararlılığını ve müşteri memnuniyetini her biri birbirinden değerli dört yönetimiyle bir adım öteye taşıyor. sistemleri belgesi ile yeni bir başarıya imza attı.

“TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi”, “TS ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi”, “TS EN ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi” ve “TS ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi” belgeleri Zirve Servis Kart Hizmetleri, yaptığı iş ve hizmetlerin kalitesini belgelerle de ortaya koymuştur. Firmaların bu belgeleri alabilmeleri için uluslararası yönetim sistemleri standartlarını uygulamaları gerekmektedir. Bu çalışmalar şirketin bire bir segmentte rakiplerinden bir adım önde olmasını sağlamaktadır. Müşteri ile firma arasındaki bağları güçlendirir, müşteri memnuniyetini ve marka imajını yükseltir. Ayrıca iş süreçleri üzerinde kontrol sağlar ve çalışan performansını artırır. Zirve Hizmet Kart, bu standartları eksiksiz yerine getirerek, müşterilerine en üst düzeyde kalite ve inanç sunma taahhüdünü bir kez daha ortaya koyarak dört değerli yönetim sistemleri belgesini almaya hak kazanmıştır.

“Sunduğumuz ürün ve hizmetlerin kalitesini bir kez daha kanıtladık”

Bu başarı hakkında konuşan Zirve Servis Kart Hizmetleri A.Ş. Genel Müdür Recep Güray Kutlu şunları söyledi:

“Tepe Servis Kartı; Bilkent Holding’in varlıklarına verdiği değeri, yönetim sistemleri konusundaki kararlılığını ve müşteri memnuniyetini göz önünde bulundurarak her biri çok değerli dört yönetim sistemleri belgesi almaya hak kazanarak başarıya ulaştık. Bu başarılı adımın, şirketimizin müşterilerimize sunduğu iş ve hizmetlerin kalitesini bir kez daha kanıtladığını ve güvenimizi tazelediğini düşünüyorum. Dört belgenin de alınması, şirketimizin iş ve hizmetlerinin her aşamada titizlikle denetlendiğini ve her zaman uygun görüldüğünü gösterir. Bu, müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun, sağlam ve kaliteli çözümler sunarak memnuniyetlerini en üst seviyede tutmayı hedeflerken, çalışanlarımızın iş güvenliği ve çevreye olan duyarlılığımızın bir göstergesidir.”

“Plastik atıklarımızı en aza indirmek için dijital kartlara geçiş sürecini başlattık”

“Dört belgede sadece müşteri memnuniyeti açısından değil, iş süreçlerinin etkinliği ve verimliliği açısından da önemli bir kriterdir” diyen Kutlu, yapılan çalışmaları şöyle özetledi:

“Şirketimiz her kademedeki çalışanlarımızın katılımını ve evrak süreci boyunca süreçlerin daha da geliştirilmesini sağlayacak adımlar atmıştır. Böylece çalışanların motivasyonunu artırarak kurum kültürümüzü güçlendirmeyi ve daha sağlam bir yapıya sahip olmayı hedefledik. Dört farklı belge kapsamında tüm birimlerimiz yoğun bir şekilde çalışırken, Bilkent Holding çatısı altında olmanın verdiği bilgi ve deneyim, belgelendirme süreçlerini sorunsuz bir şekilde tamamlamamıza yardımcı oldu. Özellikle ‘10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi’ belgesini alan müşterilerimize yaptığımız memnuniyet anketinin Akıllı Kart hizmetimizde yüzde 94,51, filo kiralama hizmetimizde yüzde 93,4 olması bizi mutlu eden değerli bir gösterge. Ayrıca Zirve Davet Merkezi’nin güçlendirilmesi ile 444 63 94 numaralı sınırımızı faaliyete geçirmenin gururunu yaşıyoruz. Plastik atıklarımızı en aza indirmek için dijital kartlara geçiş sürecimizi başlattık. Zirve Savunma, Zirve Servis, BCC, Zirve İSG, Bilkent OHM ve Adonis şirketlerimizin de desteğiyle işe yeni başlayan beyaz yaka ve mavi yaka çalışanlarımız fiziki kart yerine dijital kart kullanmaya başladılar. Bu uygulama, plastik üretiminin ve atıkların azaltılmasına önemli katkı sağlamıştır. Diğer müşterilerimizin de dijital kullanıma başlayabilmesi için görüşmeler devam etmektedir. Filo kiralama tarafında ise elektrikli araçların filomuza dahil edilmesi için çalışmalarımıza devam ediyor ve departmandaki güncel gelişmeleri yakından takip ediyoruz.”

“Müşteri memnuniyetini artırmak için çalışmaya devam edeceğiz”

Bu yüksek standartları koruyarak çalışmaya devam edeceklerini belirten Kutlu, “Bu değerli kilometre taşı, Zirve Hizmet Kart iş ve hizmetlerinin her aşamada titizlikle denetlendiğini ve her zaman uyarlandığını gösteriyor. Bu sayede müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun, güvenli ve kaliteli çözümler sunarak memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedefliyoruz. Bundan sonra da kalite standartlarında daha da ileriye gitmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için çalışmalarımıza devam edeceğiz. Müşterilerimizin beklentilerini karşılamak ve bize olan inancı sürdürmek için yeni projeler ve süreçler geliştireceğiz. Bu yorucu süreçte geri bildirimleriyle bize yol gösteren şirketimizin tüm çalışanlarına ve müşterilerimize teşekkür ederim. Onların katkıları olmasaydı bu başarıya ulaşmak mümkün olmazdı. Yüksek kalite standartlarımızı koruyarak ve geliştirerek daha güçlü bir gelecek inşa etmeye devam edeceğiz.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

koseajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu